www.zak24.pl
INTERNETOWA KSIĘGARNIA NAUKOWO - AKADEMICKA

Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw

20,90 

ISBN: 978-83-7865-837-5

Rok wydania: 2019

Liczba stron: 196

Format: A5

oprawa miękka

Opis

Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw

Autor: Paweł Antonowicz, Robert Bęben, Renata Płoska (red.)

Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

 

Motywem przewodnim tego wielotomowego zbioru artykułów naukowych jest przedsiębiorstwo w obliczu nowych trendów społeczno-ekonomicznych. Autorzy skupili się na współczesnych problemach funkcjonowania oraz rozwoju przedsiębiorstw. W dynamicznym środowisku biznesowym konieczne staje się stosowanie skutecznych narzędzi, metod oraz technik zarządzania, zapewniających przewagę konkurencyjną i długookresowe budowanie wartości firmy na rynku. Interdyscyplinarność wiedzy, jaka wykorzystywana jest w zarządzaniu przedsiębiorstwem determinuje konieczność ciągłego poszukiwania rozwiązań, które sprawdziły się w wybranych organizacjach, sektorach, czy szerzej – gospodarkach.

 

SPIS TREŚCI

Paweł Antonowicz, Robert Bęben, Renata Płoska

Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat

kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw 7

Jacek Karaś

Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw . . . . . 19

Robert Jadach

Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw . . . 31

Paweł Szyman

Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej

opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności . . . . . . . 47

Karolina Muszyńska

Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw . . . . . . . 63

Milena Le Viet

CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna . . . . . 81

Katarzyna Sanak-Kosmowska

Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR

polskich przedsiębiorstw . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99

Juliusz Lerman

Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki . . . 115

Ilona Pawełoszek, Kamila Tomczyk

Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych

w aspekcie budowania relacji z klientem . . . . . . . . . . . . . 131

Natalia Buczyńska

Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej

marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych

w oparciu o badania własne . . . . . . . . . . . . . . . . . 149

Elżbieta Szul

Prosumpcja w działalności firm rodzinnych –

ujęcie teoretyczne i praktyczne . . . . . . . . . . . . . . . . 167

Karolina Syty

Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego

we włoskich spółdzielniach socjalnych . . . . . . . . . . . . . 183

 

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o “Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *