Opis
Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw
Autor: Paweł Antonowicz, Robert Bęben, Renata Płoska (red.)
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Motywem przewodnim tego wielotomowego zbioru artykułów naukowych jest przedsiębiorstwo w obliczu nowych trendów społeczno-ekonomicznych. Autorzy skupili się na współczesnych problemach funkcjonowania oraz rozwoju przedsiębiorstw. W dynamicznym środowisku biznesowym konieczne staje się stosowanie skutecznych narzędzi, metod oraz technik zarządzania, zapewniających przewagę konkurencyjną i długookresowe budowanie wartości firmy na rynku. Interdyscyplinarność wiedzy, jaka wykorzystywana jest w zarządzaniu przedsiębiorstwem determinuje konieczność ciągłego poszukiwania rozwiązań, które sprawdziły się w wybranych organizacjach, sektorach, czy szerzej – gospodarkach.
SPIS TREŚCI
Paweł Antonowicz, Robert Bęben, Renata Płoska
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat
kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw 7
Jacek Karaś
Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw . . . . . 19
Robert Jadach
Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw . . . 31
Paweł Szyman
Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej
opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności . . . . . . . 47
Karolina Muszyńska
Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw . . . . . . . 63
Milena Le Viet
CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna . . . . . 81
Katarzyna Sanak-Kosmowska
Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR
polskich przedsiębiorstw . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99
Juliusz Lerman
Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki . . . 115
Ilona Pawełoszek, Kamila Tomczyk
Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych
w aspekcie budowania relacji z klientem . . . . . . . . . . . . . 131
Natalia Buczyńska
Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej
marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych
w oparciu o badania własne . . . . . . . . . . . . . . . . . 149
Elżbieta Szul
Prosumpcja w działalności firm rodzinnych –
ujęcie teoretyczne i praktyczne . . . . . . . . . . . . . . . . 167
Karolina Syty
Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego
we włoskich spółdzielniach socjalnych . . . . . . . . . . . . . 183
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.