Obsługa jednostek budżetowych
Obsługujemy zamówienia dla jednostek budżetowych:
- urzędy
- biblioteki
- szkoły
- policja / straż
- ośrodki sportu
- fundacje
- itp
Oferujemy odroczony termin płatności na fakturze od 7 do 21 dni w zależności od potrzeby. Wystawiamy także faktury proforma jeżeli wolą Państwo taki sposób zakupu.
Zamówienia z odroczonym terminem płatności prosimy składać mailem pod adresem zak24.pl@gmail.com lub telefonicznie +48 784594749
W zamówieniu prosimy o podanie danych do faktury tj.
- danych płatnika z nr NIP,
- danych odbiorcy jeżeli jest inny niż płatnik i ma być umieszczony na fakturze,
- dokładny adres dostawy z podaniem osoby kontaktowej dla kuriera, maila i nr kontaktowego
- przy wybraniu dostawy do paczkomatu prosimy podać kod wybranego paczkomatu (można go znaleźć pod adresem: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat ), z mailem i komórkowym nr kontaktowym dla InPostu
Zamówienia z odroczonym terminem płatności można także składać poprzez naszą stronę gdzie powyższe dane będzie można podać w procesie składania zamówienia. Jako formę płatności proszę wówczas podać przelew na konto, a w uwagach wpisać – zakup na przelew – …… dni