www.zak24.pl
INTERNETOWA KSIĘGARNIA NAUKOWO - AKADEMICKA

Świadomy konsument Kształtowanie i różnice świadomości konsumenckiej

32,90  (w tym 5% VAT)

ISBN: 978-83-8206-730-9
Rok wydania: 2025
Liczba stron: 177
Format: 150 × 210 mm

Opis

Świadomy konsument. Kształtowanie i różnice świadomości konsumenckiej

Autor: Małgorzata Ławreszuk

Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

 

Co charakteryzuje świadomego konsumenta? Codzienne, przemyślane wybory i działania opierające się marketingowym manipulacjom i przyczyniające się tym samym do zrównoważonego rozwoju. W obliczu wyzwań stojących przed polską gospodarką, będących skutkiem konsumpcjonizmu, niezwykle ważne jest wspieranie ekologicznych zachowań konsumenckich oraz rozwój świadomości w obszarach ekonomicznym i ekologicznym.

Książka zawiera teoretyczne rozważania na temat potrzeb, zachowań oraz świadomości konsumenckiej i społecznej odpowiedzialności, a także praktyczną analizę porównawczą poziomu świadomości konsumenckiej w wybranych krajach europejskich.

 

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Świadomy konsument Kształtowanie i różnice świadomości konsumenckiej”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *