Opis
COACHING MARKI OSOBISTEJ czyli kariera lidera
Autor: | Trzeciak Sergiusz |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP |
Rok wydania: | 2016 |
ISBN: | 978-83-7489-609-2 |
Nominacja w konkursie „Książka dla Trenera 2015”
Autor w swojej najnowszej publikacji przedstawia, czym jest marka osobista i jakie są zasady jej budowania. Podkreśla, jak ważna jest komunikacja z odbiorcami i wyznaczanie sobie jasno określonych celów. Książka opisuje rolę marki osobistej w poszczególnych grupach zawodowych. Prezentuje wskazówki dotyczące tego jak zarządzać sobą jako marką, aby wypaść wiarygodnie w oczach potencjalnych wyborców, klientów czy odbiorców.
Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani przede wszystkim jako osoby godne zaufania, z którymi warto rozmawiać, negocjować czy prowadzić biznes. Dr Sergiusz Trzeciak wielokrotnie podkreśla, że najważniejsza w budowaniu marki osobistej jest wiarygodność. Pokazuje karierę i rozwój zawodowy nie tylko jako pracę, ale również jako pasję. Pisze o tym, jak budować wymarzoną karierę i jak się dzięki niej rozwijać, aby stworzyć silną markę osobistą. Autor pełni rolę doradcy i coacha, który poprzez dostarczoną wiedzę i praktyczne ćwiczenia, pomoże Ci opracować własną strategię budowania marki osobistej. Ta książka jest również o tym, że dzięki pasji, nastawieniu na rozwój i konsekwentnej realizacji celów każdy z nas może stać się liderem.
Warto przeczytać tę książkę. To książka mądra i praktyczna zarazem, napisana inaczej niż wiele innych książek dotyczących marki osobistej. Dzięki niej można rozpocząć budowę swojej marki osobistej świadomie, skutecznie i uczciwie – wzrastając jako człowiek i lider.
Prof. Cezary Wójcik, dyrektor Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk
…uporządkowane wątki, gotowe przestrzenie by rozpocząć dyskusję o osobistej marce z każdym, kto zaczyna czuć zapach lub presję kariery. 6 rozdziałów tworzy jasny obraz minimum 3 letniego programu z zakresu budowania własnej marki. To porządna wartość tej pracy.
Robert Krool, diagnostyk rozwojowy, mentor
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.