www.zak24.pl
INTERNETOWA KSIĘGARNIA NAUKOWO - AKADEMICKA
Promocja!

SUBIEKTYWNA PSYCHOLOGIA BIZNESU

31,90  (w tym 5% VAT)

Wydanie I
Okładka twarda + obwoluta
Liczba stron 232
Format A5
EAN 9788374895910

Brak w magazynie

Opis

SUBIEKTYWNA PSYCHOLOGIA BIZNESU

 

 

SZCZERZE I OTWARCIE O POLSKIM BIZNESIE I LUDZIACH GO TWORZĄCYCH

  • Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki?
  • Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy?
  • Jakie jest źródło naszego kompleksu niższości?
  • Jak powstało hasło „Polak potrafi”?
  • Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów?
  • Czy umiemy wyciągać wnioski z własnych porażek?
  • Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami?
  • Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany?
  • Perfekcjonizm – błogosławieństwo czy przekleństwo?

Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna – jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Subiektywne spostrzeżenia Fortuny stanowią punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami wybitnego artysty Janusza Kapusty – najlepszego prasowego rysownika świata 2006 roku, ilustrującego dla „New York Timesa” i „Washington Post”.

To praktyczna mapa drogowa dla wszystkich, którzy zarządzają ludźmi – od dużych korporacji po małe organizacje społeczne – i chcą się stawać jeszcze lepszymi liderami. Autor nie tylko demonstruje błyskotliwą i celną analizę relacji na linii firma – klient i firma – pracownik oraz świeże spojrzenie na zmiany demograficzne i technologiczne czy obnaża manipulacyjne praktyki sprzedaży, ale przede wszystkim motywuje czytelnika do podnoszenia poprzeczki w zakresie rozwoju osobistego, budowania solidnego katalogu wartości i inspirowania innych. Przedstawia niezwykle praktyczną, osadzoną w polskich realiach, ludzką twarz biznesu.

Magdalena Petryniak
dyrektor programów strategicznych ICAN Institute,
wydawcy „Harvard Business Review Polska”

 

 

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „SUBIEKTYWNA PSYCHOLOGIA BIZNESU”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *