www.zak24.pl
INTERNETOWA KSIĘGARNIA NAUKOWO - AKADEMICKA

Krytyka literacka w mediach społecznościowych

31,99  (w tym 5% VAT)

ISBN: 978-83-8206-739-2
Rok wydania: 2025
Liczba stron: 154
Format: 150 x 210 mm

Opis

Krytyka literacka w mediach społecznościowych

Autor: Agnieszka Kurpias

Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

 

Recenzja, jako forma literacka, ewoluuje nieprzerwanie od czasów starożytnych. Na przestrzeni wieków zmieniało się podejście do sztuki oraz jej twórców. Zmianie ulegał również sposób prezentowania opinii na temat dzieł kultury. Począwszy od pochwał w formie oralnej, poprzez rozprawy, artykuły w prasie, tradycyjne blogi, po publikowanie recenzji w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, TikTok czy YouTube. Fakt, że każdy powyżej trzynastego roku życia może założyć własny profil i publikować swoje opinie na temat książek, spowodował, że codziennie powstają dziesiątki nowych recenzji. (…) Jednak nie tylko rosnąca liczba kont o książkowej tematyce i publikowanych na nich recenzji przyczyniły się do napisania niniejszej pracy. Jej autorka od wielu lat na bieżąco śledzi rynek książki, obserwuje najnowsze premiery oraz zapoznaje się z recenzjami książek.

fragment wstępu

Seria „Medi@astery”

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Krytyka literacka w mediach społecznościowych”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *