www.zak24.pl
INTERNETOWA KSIĘGARNIA NAUKOWO - AKADEMICKA
Promocja!

Rola, miejsce i znaczenie zarządzania instytucjami publicznymi w kreowaniu jakości życia

19,99  (w tym 5% VAT)

ISBN: 978-83-8206-074-4

Rok wydania: 2020

Liczba stron: 204

Format: B5

5 w magazynie

Opis

Rola, miejsce i znaczenie zarządzania instytucjami publicznymi w kreowaniu jakości życia. Aspekt zarządczy

Autor: Jarosław Waśniewski (red.)

Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

 

Monografia składa się z dwóch tomów. Pierwszy z nich pt. Aspekt zarządczy jest poświęcony rozważaniom dotyczącym kwestii zarządzania. Czytelnik odnajdzie tu odniesienia do szeroko rozumianego zarządzania, w szczególności spraw pracowniczych mających wpływ na efektywne realizowanie powierzonych zadań. Odrębny obszar problemów stanowi problem marki, myślenia strategicznego, a także podejścia Public Service Improvement. W drugim tomie zatytułowanym Aspekt instytucjonalny zostały zgromadzone artykuły odnoszące się do aspektów instytucjonalnych organizacji publicznych nakierowanych na sektor samorządowy, rolno-spożywczy, edukacyjny oraz ochrony zdrowia.

 

Spis treści

Wstęp . . . . 7

Dominika Bąk-Grabowska

Partycypacja pracownicza

w warunkach zatrudnienia niestandardowego . . . 9

Agata Borowska-Pietrzak

Analiza źródeł redukcji poczucia satysfakcji zawodowej

w publicznych instytucjach kultury . . 18

Beata Buchelt

Możliwości adaptacji zarządzania talentami w polskich szpitalach . . 34

Mirosław Czapiewski

Organizacyjno-prawne uwarunkowania

dialogu społecznego w organizacjach publicznych – procedury .  46

Marek Ćwiklicki

Kamila Pilch

Ewolucja nurtów badawczych brandingu miejsca . . . 63

Tomasz Dryl

Zarządzanie zaufaniem do wizerunku marki placówki medycznej . .. 79

Aldona Frączkiewicz-Wronka

Karolina Szymaniec-Mlicka

Identyfikacja strategii i praktyk wspierających implementację koncepcji PSM

w praktyki działalności organizacji publicznych . . . . 92

Kazimierz Jaremczuk

Jeremi Jaremczuk

Przesłanki ewolucji zarządzania . .  . 106

Tomasz Kawka

Uwarunkowania zarządzania kapitałem ludzkim

w publicznych instytucjach kultury . . . . 116

Joanna Litwin

Czynniki kształtujące poziom satysfakcji

z pracy urzędników – studium przypadku . . 131

Wojciech Machel

Rola myślenia strategicznego

w implementacji koncepcji New Public Management . . . 145

Jędrzej Strumiłło

Natalia Jagodzińska

Pomiar jakości usług instytucji publicznych

zmodyfikowaną metodą Servqual . . . 160

Aleksandra Szafran

Charakterystyka modeli wsparcia

zarządzania projektami na uczelniach wyższych w Polsce . . . 170

Piotr Walentynowicz

Jarosław Szreder

Motywowanie pracowników organizacji publicznych

do angażowania się w procesy ciągłego doskonalenia –

wnioski w oparciu o wyniki badań empirycznych w przedsiębiorstwach . . . 187

 

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Rola, miejsce i znaczenie zarządzania instytucjami publicznymi w kreowaniu jakości życia”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *