www.zak24.pl
KSIĘGARNIA NAUKOWO - AKADEMICKA
Promocja!

ALFABET MITÓW MENEDŻERSKICH Czyli o pułapkach bezrefleksyjnego działania

39,90  31,90 

Autor: Sławomir Jarmuż, Mirosław Tarasiewicz
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Rok wydania: 2017
ISBN: 978-83-7489-690-0

 

Wydanie I
Liczba stron 272 s.
Format 155 x 235 mm
Oprawa miękka ze skrzydełkami

Opis

ALFABET MITÓW MENEDŻERSKICH Czyli o pułapkach bezrefleksyjnego działania

 

Autor: Sławomir Jarmuż, Mirosław Tarasiewicz
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Rok wydania: 2017
ISBN: 978-83-7489-690-0

 

Menedżerowie, trenerzy, konsultanci i inni specjaliści często opierają swoje działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie zawsze się sprawdza i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wybrać skuteczne praktyki biznesowe?

Autorzy książki bezwzględnie rozprawiają się z największymi mitami spotykanymi w świecie zarządzania. Demaskują nieskuteczne koncepcje, nieetyczne praktyki biznesowe, błędne założenia i nieefektywne działania. Nie tylko jednak kwestionują to, co rutynowe, nieskuteczne i szkodliwe, ale proponują też alternatywne metody działania.

Autorzy „Alfabetu mitów menedżerskich” brawurowo rozprawiają się z różnymi mitami, ale wyłącznie opierając się na danych, dbając o użyteczność końcowych wniosków. Odwaga – rozumiana jako otwartość na zmianę i świadomość konieczności walki z rutyną w myśleniu – którą prezentują w kwestionowaniu prawd oczywistych, albo właśnie mitów, bardzo imponuje. To obowiązkowa lektura menedżera.

Przemysław Budkowski
prezes Allegro

Mit to prawda czy fałsz? Zdarzenie realne czy tylko miła historyjka na pograniczu bajki? Co o tym decyduje? Autorzy tej książki, w odniesieniu do kilkunastu tez ogólnie powszechnych w praktyce zarządzania w biznesie, próbują rozstrzygnąć tę kwestię. Stoją twardo na gruncie nauki i badań, aby przybliżyć czytelnikowi, która z tych tez może być prawdziwa, a która jest tylko przekonaniem – i to takim, z którego jego głosiciele mogli się już wycofać lub które mogli znacząco zmodyfikować.

Ireneusz Dąbrowski
przewodniczący Rady Nadzorczej ABC Data

Autorzy nie wypisują prostych recept ani nie obiecują, że stworzyli przepis na zarabianie pieniędzy. Wręcz przeciwnie – w bezwzględny sposób rozprawiają się ze sposobem myślenia, który podpowiada, że znajomość kilku prostych trików zapewni odniesienie sukcesu. Ich książka jest nie tylko pasjonującą lekturą. To cenne narzędzie, które pomoże przedsiębiorcom w podejmowaniu lepszych decyzji.

prof. dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz
Uniwersytet SWPS

 

Polecamy:

Artykuł “W kręgu mitów menedżerskich”

Recenzja – Jarosław Kulbat “Korporacyjne piekło”

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o “ALFABET MITÓW MENEDŻERSKICH Czyli o pułapkach bezrefleksyjnego działania”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *